Laatste dagen in Singapore

2 februari 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag ga ik het verhaal over Singapore afsluiten, want ik ben net aangekomen in het hotel!

​De dinsdag zijn we een wandeling gaan maken naar little India. Dit was heel leuk om te zien, want alle huizen zijn met kleuren en dit brengt een hele gezellige sfeer in de straten. Ook zijn we bekeerd tot het Hindoeïsme haha, we stonden voor een tempel te kijken en toen werd er gevraagd of we naar binnen wilde. We moesten een doek om onze benen slaan en daarna hebben we kunne zien hoe vooral vrouwen, maar ook een aantal mannen offers gingen brengen aan de hindoeïstische goden. Vervolgens zijn we in de avond nog wat gaan drinken.
​De laatste dan zijn we wezen shoppen in de grootste shopping mall van Singapore. Van het ene winkelcentrum liep je over naar de volgende. In de avond zijn we eerst naar een lichtshow wezen kijken bij Gardens by the Bay. En hebben we daarna een mooie waterschop gezien.
​We hebben ons goed vermaakt in Singapore en het is zeker een stad om iedereen aan te raden!

​Vervolgens hebben we vandaag om 11:05 het vliegtuig gepakt vanuit Singapore naar Kuala Lumpur. Daar werden we opgehaald door personeel van het hotel. In het hotel hebben we onze kamer gekregen. Lynn en ik hebben allebei een eigen tweepersoons hotel kamer en een uitgebreide douche erbij!
​Ook hebben we ook al wat Nederlandse gasten gesproken, die super enthousiast waren over het hotel en het personeel.

​Morgen en zaterdag trekken we er samen nog even op uit naar Kuala Lumpur en zondag een zwembad dag en dan gaan de zes maanden stage vanaf maandag toch echt beginnen! Ik ben heel nieuwsgierig!

1. Liede, Inge, Martijn, Wilberth en Bernadette:
    3 februari 2017
    Hallina, super dat je een blog gemaakt hebt. Nu blijven wij op de hoogte wat je daar allemaal uitspookt. Een week geleden was je hier nog in Nederland en kijk eens wat je de afgelopen dagen al hebt gezien. Geweldig om dit te lezen. En nu moet het eigenlijk nog allemaal beginnen. Jouw stage in Maleisië. Het zal een hele belevenis worden. Wij wensen jou heel veel succes en kijken uit naar jouw (mooie) verhalen. Liefs van ons allemaal.
  2. Berthi:
    Dag Hallina,
    Ik heb je eerste verhalen gelezen. Fijn dat wij deelgenoot mogen zijn van jouw ervaringen, welke jij opdoet zó ver van huis. Veel succes met alles!
  3. Fam. Veens:
    Lieve Hallina,
    Je bent nog maar zo kort weg en wat een indrukken heb je al meegemaakt. Geweldig!! Hoe voelt Azie? Wij vonden de mensen erg gastvrij en vriendelijk.
    Maar dat gebouw in Singapore is toch wel helemaal over de top!!!! Wat een bijzonder gebouw. Leuk dat je van het Chinese jaar hebt mogen genieten en goed om te horen dat jullie vliegreis goed is verlopen. Hoeveel graden is het daar? Wij wensen jullie heel veel plezier toe en tot het volgende berichtje. xx van ons allemaal