De eerste update

30 januari 2017 - Singapore, Singapore

Hallo Allemaal!

Ik ben pas een paar dagen weg, maar heb nu al genoeg mee gemaakt om het toch met jullie te delen. Vrijdag om 18:40 zijn Lynn en ik vertrokken met het vliegtuig vanuit Dusseldorf naar Turkije (Istanbul) daar hadden wij een tussenstop en vanuit daar zijn wij vertrokken naar Singapore. Wij hebben ons goed vermaakt in het vliegtuig, het eten wat ze serveerde was echt lekker en we hebben gezellig gekletst met de mensen rond om ons heen.
​Toen wij in Singapore aankwamen, dit was zaterdag rond 18:00 uur (De tijd in Singapore) regende het. Haha dit was dus een goede binnenkomer. We zitten in een hostel aan de rivier en vooral 's avonds is dit heel mooi om te zien.
​In de avond hebben wij lekker gegeten en een drankje gedaan in die straat.

​Wij zitten heel dicht in de buurt bij Chinatown en omdat vanaf zaterdag het nieuwe jaar in China is begonnen waren wij benieuwd of dit ook in Chinatown te merken was. Helaas blijkt iedereen dat vakantie te hebben en was het behalve super mooi om te zien, niet heel veel te beleven.
​Wij hebben daarom maar de 'CitySigh seeing' bus gepakt en zijn op verkenning uit gegaan. We zijn in maar liefst 3 verschillende bussen gegaan om zo veel mogelijk te kunnen zien. Omdat we bij een verkeerde halte waren uitgestapt moesten we een stukje lopen om weer bij het hostel uit te komen. Een geluk bij een ongeluk kwamen we op een terrein uit waar het Chinese nieuwjaar werd gevierd en zijn we door onze wandeling nog andere mooie plekjes tegen gekomen in Singapore! 'S avonds zijn we met twee jongens die ook in hetzelfde hostel zitten als ons naar een geweldige bar gegaan. 'Marina Bay Sands' op de 56 verdieping is een bar gevestigd waar je een super uitzicht hebt over Singapore.

​Vandaag zijn we opnieuw in de bus gestapt en zijn we naar 'Sentosa' gegaan. Een eilandje bij Singapore waar de universal studios​ zijn gevestigd. Deze wilde we gaan bezoeken, maar 76 Singaporese Doller was toch iets te veel van het goede voor ons. Want om daar even op door te gaan Singapore is super leuk en heel mooi, maar verschrikkelijk duur... Dus in plaats van het park hebben we een kaartje gekocht van een kabelbaan. De eerste baan bracht ons naar een geweldig strand. Zo eentje waar je van droomt haha. En de volgende bracht ons over het water heen naar een soort van tropisch bos. Allemaal super mooi om te zien! En aan het einde en hier waren wij al zo lang naar opzoek, hebben wij de Chinese drakendans gezien!

We hebben nog een paar dagen in Singapore en vanaf donderdag vertrekken we naar Kuala Lumpur en gaan we eens met eigen ogen bekijken hoe het hotel er uit ziet!

Ik hou jullie op de hoogte!

​Dikke kus van mij!